یوسف یوسف ، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

پسر بهار

20 روزگیت مبارک

1393/2/11 13:31
نویسنده : فاطیما
651 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نوگل باغ زندگیممحبت

سلام غنچه ی خندانممحبت

۲۰ روزگیت مبارک عسلم. جشنتشویقجشنجشنجشنتشویقتشویقتشویق

الهی که قربونت بره مامانت. ایشالا ۲۰ سالگیت رو بهت تبریک بگم نفس مامانی.متنظر

وای که دلم ضعف رفت واسه ۲۰ سالگیت. اینقدر دوست دارم ببینم چه شکلی میشی. متنظریه جوون رعنا و خوشکل و خوش تی‍پ. ایشالا که خدا این توفیق رو بهم بده که تا 20 سالگیت کنارت باشم و زیر سایه ی بابای مهربونت و در پناه امام زمان قد کشیدنت رو ببینم. الان که 20 روزت شده ماشالا ماشالا خیلی ماه شدی. خیلی بیشتر از سنت به نظر میای. تمام حرکاتت مثل یه بچه ی یک ماهه و یا شاید هم بیشتره. مثلا" با چشمت حرکت چیزا رو دنبال میکنی. منو میشناسی و بهم زل میزنی. از هر طرف که صدات کنم برمیگردی و نگام میکنی. وقتی بابا جون ماشینت رو از بالای سرت رد میکنه با حرکت چشمت تعقیبش میکنی.

دیروز برای اولین بار با هم رفتیم بیرون. اونم کجا؟؟؟!!! امامزاده صالح . راستش اولش میترسیدم ببرمت بیرون ولی بعدش دلم رو زدم به دریا و رفتیم. آخه خودم هم حسابی از تو خونه نشستن خسته شده بودم. خلاصه به پیشنهاد باباجون و با همراهی مامان جون و مامان بزرگ رفتیم. قربونت برم تمام مدت خواب بودی. خیلی خوب شد که اولین جا رفتیم زیارت. خیلی حال داد. ایشالا قسمت بشه مشهد و کربلا و مکه و مدینه هم ببرمت.آرام

البته اولین بار که از خونه اومدیم بیرون که 8 روزگیت بود که به اتفاق بابا و مامان و بابا جون و مامان جون و دایی محمد اومدیم تهران. ولی بابا 3 روز بعدش برگشت اهواز. بیچاره بابا!!! غمگینچشمکهر وقت که تماس میگرفت کلی ابراز دلتنگی میکرد . ولی خوب دیگه دلتنگی داره به پایان میرسه و بابایی امروز میاد پیش پسرش.

 

پسندها (1)

نظرات (1)

خاله مینا
11 اردیبهشت 93 23:46
زیارت قبول یوسف کوشولوی خاله
فاطیما
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر بهار می باشد