یوسف یوسف ، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

پسر بهار

پسر مامان 18 روزه شد.

1393/2/8 12:12
نویسنده : فاطیما
717 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه ی زندگی مامان

سلام گل پسرم

سلام تاج سرم

الهی که من فدات شم. شما امروز رسما" 18 روزت تموم شد و وارد 19 روزگی شدی. باید  مامان رو واقعا ببخشی که این چند روز فرصت نکردم واست مطلب بنویسم. همه  میگن چرا عکسای گل پسر رو نمیذاری که ببینیم.

آخه میدونی بعضی وقتا اینقدر محو تماشای زیباییهات میشم. اینقدر شیفته ی نگات میشم که دلم نمیخواد هیچوقت چشم ازت بردارم. ترجیح میدم وقتم رو بیشتر با خودت بگذرونم تا با اینترنت. قربون خدا جونم برم که اینهمه هنرمنده. هر قدر هم که شکرش رو بجا بیارم بازم کمه. ولی خوب .نوشتن وبلاگ هم مسئولیتی بود که خودم خواستم انجامش بدم پس اگه کم و کسری بود به بزرگواری خودت ببخش.

بالاخره توی این چند روز کمی هم فرصت پیدا کردم تا عکسای نازت رو آماده ی و بلاگت کنم.

پس نفسم برو به ادامه ی مطلب:

این عکس یک روزگی نفس مامانه:

اینجا هم عشق مامان دو روزشه:

زندگی مامان توی این عکس سه روزه شده:

اینجا هم قند عسلم 4 روزه شده:

اینم عکس بابا و پسر بابا وقتی که پنج روزش بود. پسرم آماده شده که بره بهداشت:

توی این عکس هم گل پسرم 6 روزه است تازه هم از حموم اومده:

اینجا هم تاج سرم هشت روزه شده:

الهی قربونت بره مامانت. اخمت هم قشنگه. اخم هستی مامان در 12 روزگی:

تاج سرم در 14 روزگی:

و اینجا هم همه ی وجودم در 15 روزگی:

 

وای مثل اینکه زمانم تموم شده . چون شما داری تکون میخوری و بیدار شدی. بقیه ی عکسا هم توی پست بعدی.

راستی تا یادم نرفته یه چیزی رو بگم. گل مامان فکر نکنی توی همه ی عکسا فقط یه لباس تنت کردیم. مامان جون مهربون چندتا لباس از یه پارچه مثل هم واست دوخته فقط و فقط واسه روزای اولت.گفتم که گفته باشم.

 

 

پسندها (1)

نظرات (5)

دایی میثم
9 اردیبهشت 93 1:46
حسین جونم دوست دارم دایی...
فاطیما
پاسخ
شما میتونی اسم پسر خودت رو حسین بذاری. تازشم اسم پسرت رو هم مامانش باید تعیین کنه.
اجی نی نی کوشولو...قاصدک
9 اردیبهشت 93 14:51
سلام نازنین...اوخی..چه نانازی شده تو....همش دارم عکساتونگاه میکنیم...منو اجی فائزه و داداش محمدمهدی وابالفضل و عمو و زنعمو.... و حسابی مشتاق دیدارتون هستیم...نمیدونی چقدر جیغ وداد کردیم موقع دیدن عکسات...بیازودی..من دوست دارم بغلت کنم
فاطیما
پاسخ
سلام قاصدک جون ما هم خیلی دلمون براتون تنگ شده ولی باید بمونیم منتظر بابامون که بیاد دنبالمون به همه سلام برسون
نازنین
11 اردیبهشت 93 13:47
سلام... کوچولوی دوست داشتنی و نازی دارین.خدا براتون نگهش داره. خوشحال میشیم اگه به ماهم سر بزنید.
فاطیما
پاسخ
سلام به وبلاگ گل پسرم خوش اومدین. حتما در اولین فرصت خدمت میرسیم.
خاله مینا
11 اردیبهشت 93 23:50
اخی عزیزم چقد خوبه ک از هر روزش عکس داری
فاطیما
پاسخ
آره عزیزم. تازه از هر روزش 100 تا عکس داریم. اینا گلچین عکساشه.
❀مامان علی خوشتیپ❀
17 اردیبهشت 93 11:45
ای جیگرشووووووووو قدمش مبارکهههههههههه خدا حفظش کنه براتون هزار ماشاالله ناز و خواستنیه
فاطیما
پاسخ
ممنون سارا جون. شما لطف دارید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر بهار می باشد