یوسف یوسف ، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

پسر بهار

پسر بهار

1392/12/7 0:29
نویسنده : فاطیما
206 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر مامانی

سلام زندگی مامانی

امروز حالت چطوره؟ ایشالا که همیشه خوب و شاد و سلامت باشی. البته تا حدودی از سلامتیت خبر دارم آخه میدونی دیروز پیش خانم دکترت بودم  خانم دکتر مسیحی .صدای قلبت رو هم گوش دادم .الهی که من فدای اون قلب نازنینت بشم مثل همیشه خوشکل و منظم میزد. لبخند 

خودت هم که قربونت برم اینقدر توی شکمم شیطونی میکنی که نگوفرشته میدونم که جات تنگه و دلت میخواد زودتر از اونجا بیای بیرون ولی عزیز دلم یک کم دیگه باید صبر کنی به اندازه ی فقط یه ماه . آخه تو پسر بهاری باید توی بهار به دنیا بیای نفسم. راستش رو بخوای منم خیلی کم طاقت شدم  و حسابی بی تاب دیدارتم ولی به اندازه ی یک ماه دیگه میتونم صبر کنم.منتظر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زن عمو نرگس
12 اسفند 92 21:55
سلام گل پسر.مشتاقانه منتظر آمدنت هستیم.البته شاید نتونیم بیایم چون پای عموت توی گچه.شاید اگه براش دعا کنی که زودتر خوب بشه بتونیم ما هم حضورت شرفیاب بشیم.راستی تا یادم نرفته بگم که من اولین کسی بودم که به صورت حرفه ای( ! )جنسیتتو تشخیص دادم .
فاطیما
پاسخ
سلام زن عمو جون ممنون که به ما سر زدی. ایشالا که زود خوب میشه ولی خوب اگه نتونست رانندگی کنه با هواپیما بیاین ما که خیلی دلمون میخواد شما رو ببینیم
اجی نی نی کوشولو
13 اسفند 92 13:34
افرین مامان جون...یه کوچولو صبـــر!!! البته اگه کم طاقت شدی هرگونه غر و نق زدن به جون بابا الزامی و بدون مانع هستش
فاطیما
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر بهار می باشد