یوسف یوسف ، تا این لحظه: 10 سال و 25 روز سن داره

پسر بهار

یوسف جان و شرکت در جشنواره

1393/10/10 0:48
نویسنده : فاطیما
569 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

عزیز مامان شما هم توی جشنواره ی نی نی وبلاگ با این عکس شرکت کردی

خیلی براش زحمت کشیدیم تا آماده شد. من و بابا و خاله مهسا(مثل همیشه طرح از من و اجرا با خاله مهسا و بابا هم که تدارکات بود)

امیدوارم دوستای نی نی وبلاگیت بهت رای بدن تا بتونی تو ی جشنواره افتخار بدست بیاری. به این امید که این افتخار زمینه ساز افتخارات بالاتر و مدارج علمی بالاتر در آینده برای تو نازنینم باشه.

پسندها (3)

نظرات (5)

نوشين
10 دی 93 10:31
ماماني ما راي داديم
فاطیما
پاسخ
ممنونم
مامان 3جوجه طلایی
10 دی 93 14:01
من این عکس را توی جشنواره دیدم اما یوسف جان را نشناختم . خیلی از این عکس خوشم آمد اما دیر شرکت کردین من و همه اطرافیانم به بچه ها رأی دادیم دیگه رأیمون محاسبه نمی شه ممنونم که به رأی دادین اما اگه زودتر شرکت می کردین ما همزمان به یوسف جان هم رأی می دادیم. خیلی شرمنده شدم.
فاطیما
پاسخ
آره من متاسفانه دیر متوجه جشنواره شدم.
کوثر
10 دی 93 18:03
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
فاطیما
پاسخ
سلام کوثر جون .ممنونم که به ما سرزدیو از همین الان با افتخار لینک شدی
خاله مرضیه
13 دی 93 19:26
قربونت برم الهی با این عکس قشنگتدورت بگردم من و عموعلی بهت رای دادیم امیدوارم برنده بشی نازگل خاله.من که عاشق حرکات و خنده هاتم داداش امیرحسین رو که نگو چقدر دوستت داره عموعلی هم عاشقته معمولا تو جمع عموعلی رو به بقیه ترجیح میدی و هر کاری که اون میگه تکرار میکنی قربونت برم من
فاطیما
پاسخ
ممنون خاله مریه جون. ما هم شما و امیر حسین جون رو خیلی دوست داریم
مامی فاطمه
15 دی 93 6:23
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنهبوس عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی رایگان ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانماا امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن بااجازتون مهرماه برنده پلاک طلا وآبان هم پکیج برنده شدم امیدوارم این ماه برنده شماباشید عزیزم انشالله که رای میاره دخترمنم شرکت کرده وگرنه باعث افتخارم بودبهش رای بدم خدابزرگه عزیزم http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
فاطیما
پاسخ
ممنون مامان فاطمه جون. حتما سر میزنم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر بهار می باشد